Universidade de Sorocaba (UNISO)

Introduktion

Læs den officielle beskrivelse

University of Sorocaba - Uniso er et EF-universitet, regional, ikke konfessionel, kvalitet, den første frø blev fakultetet for Filosofi, Videnskabernes Selskab i Sorocaba, etableret i 1951, som begyndte at fungere effektivt i 1954 med to kurser: Pædagogik og neo-latinske bogstaver, og kun 27 elever.

I dag Uniso har mere end 60 bachelor, tilbyder post-eksamen kurser og snæver forstand, og forlængerledninger kurser. Hans studerende kommer fra 70 byer ligger inden for en radius på 100 km omkring Sorocaba og er spredt over tre campusser: University City Lærer Aldo Vannucchi, åbnede i 1999; Trujillo campus, hvor fakultetet for Filosofi, Videnskabernes Selskab blev etableret i 1954; og campus Seminar siden 1994.

Inden for organisationen af ​​de nationale videregående uddannelser, er Uniso udformet som University: Fællesskabet, både for ejendommen til ledelsen, det er ejet af fællesskabet og ikke staten eller private. Derfor, for at styre det, ud over det øverste råd af sin autoritet vedligeholder, under ledelse af Sorocaba ærkebispedømmet ærkebiskop og integreret ved otte kategoriserede medlemmer sorocabana samfund, Uniso har interne bestyrelser, herunder University Råd - Konsulent , der består af ledere, lærere, studerende og ansatte i institutionen, repræsentanter for Maintainer Entity, Rådhuset Rådhuset advokatsamfundet Brasilien - brasilianske Bar Association og centrum af São Paulo State Industries - Ciesp. Fællesskabet er den Uniso eksisterer for at tjene det effektivt gennem stram styring og altid opdateret.

Ikke-konfessionel, dvs, selv om dens krop vedligeholder er blevet oprettet af bispedømme af Sorocaba, Uniso ikke ejes af den katolske kirke eller akademisk forslag er bundet af det, men er inspireret af kristne værdier.

Regionalt, men uden at miste sin universelle karakter, Uniso er opmærksom på de særlige kendetegn og behov Sorocaba regionen. I denne region er Uniso stigende grad indsat, udarbejde og formidle viden, med sociale effektivitet som en magtfuld agent for operationalisering af de grundlæggende forventninger til den regionale samfund.

Kvalitet, dvs. skaleret med at finde en konstant og betydelig opfyldelsen af ​​universalitet viden og sammenhæng med sin pædagogiske projekt styret af kriterierne for vurdering af de relevante organer og ikke ved den blotte kvantitative vækst.

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Portuguese (Brazil)

Se Bachelor »

Studier

Denne skole tilbyder også:

Bachelor

Administration

på universitet Fuldtid 8 semestre March 2019 Brasilien Sorocaba

Søger at opfylde behovene i et konkurrencepræget professionelle marked, der tilbyder solidt teoretisk fundament med ansøgning til hverdagens virkelighed af virksomheder for global udvikling administrator. [+]

Søger at opfylde behovene i et konkurrencepræget professionelle marked, der tilbyder solidt teoretisk fundament med ansøgning til hverdagens virkelighed af virksomheder for global udvikling administrator.

Praksisfelt Det er sammensat af mange forskellige typer af virksomheder, fra traditionelle industrier og den finansielle sektor, kommercielle virksomheder, service levering til den offentlige sektor.

Differential Forløbet af direktionen har en tradition for 47 år, der udgør studerende til Sorocaba og region siden 1966. Øjeblikket kurset med det højeste antal studerende fra Uniso og også i regionen, det har mere end 1.800 studerende og et fakultet højt kvalificeret med 72% af Masters og læger på personale, et godt stykke over minimumskravene i MEC. Ud over den obligatoriske praktik, vil det have mulighed for at udvikle og leve social karakter design, gennem aktioner ngo'er eller support enheder. ... [-]

Reklame og markedsføring

på universitet Fuldtid 8 - 12 semestre March 2019 Brasilien Sorocaba

Kurset Kommunikation, major i reklame, har til formål at uddanne fagfolk og forskere, der handler i en transformativ måde i flere samtidige kommunikation scenarier, tilberedt til at designe, producere og udføre reklamekampagner og kommunikationsprojekter for udvikling og image fremme produkter og serviceydelser. [+]

Kurset Kommunikation, major i reklame, har til formål at uddanne fagfolk og forskere, der handler i en transformativ måde i flere samtidige kommunikation scenarier, tilberedt til at designe, producere og udføre reklamekampagner og kommunikationsprojekter for udvikling og image fremme produkter og serviceydelser.

Praksisfelt Professional i Reklamer er trænet og stimuleret både den akademiske karriere som forsker og underviser, og for arbejdet i forskellige områder af reklame jobmarked, såsom: service, planlægning, forskning, medier, kreativ og Produktion. Reklame kan også handle i de sektorer marketing kommunikation af industrielle organisationer, kommercielle, service levering og i medierne, samt handle i forskellige digitale kommunikationssystemer, såsom Digital TV, web, mobil-system og mobile systemer broadcast kommunikation. ... [-]