Keystone logo
Indien

Bedste universiteter til Bachelor Programmer i Indien 2024

Antal institutioner: 31
    • Milan, Italien
    • Mumbai, Indien

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Rio de Janeiro, Brasilien
    • Bailrigg, Det Forenede Kongerige
    • + 3 Mere

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Nantes, Frankrig
    • São Paulo, Brasilien
    • + 5 Mere

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Sharjah, Forenede Arabiske Emirater
    • Oman Online, Oman
    • + 7 Mere

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Manchester, Det Forenede Kongerige
    • Budapest, Ungarn
    • + 62 Mere

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Ahmedabad, Indien

    CEPT University fokuserer på at forstå, designe, planlægge, konstruere og styre menneskelige levesteder. Dens undervisningsprogrammer sigter mod at opbygge tankevækkende fagfolk, og dens forskningsprogrammer uddyber forståelsen for menneskelige bosættelser. CEPT University påtager sig også rådgivende projekter for at fremme målet om at gøre levesteder mere beboelige. Gennem sine uddannelses-, forsknings- og rådgivningsaktiviteter bestræber CEPT sig på at forbedre naturtypernes indflydelse på at berige menneskers liv i Indiens landsbyer, byer og byer. Universitetet består af fem fakulteter. Arkitekturfakultetet blev oprettet som 'Arkitektskolen' i 1962. Det fokuserer på design i det private område. Planlægningsfakultetet fokuserede på planlægning i det offentlige område, blev oprettet i 1972 som 'School of Planning'. Det Tekniske Fakultet, der koncentrerer sig om teknik og konstruktion, blev oprettet i 1982 som 'School of Building Science and Technology. Designfakultetet blev oprettet i 1991 som 'School of Interior Design'. Det omhandler habitatrelaterede interiører, kunsthåndværk, systemer og produkter. Det ledende fakultet blev oprettet i 2013, og det fokuserer på habitat og projektledelse. CEPT University tager sit navn fra 'Center for Miljøplanlægning og Teknologi. CEPT og de forskellige skoler, som det består af, blev oprettet af Ahmedabad Education Society med støtte fra Gujarats regering og Indiens regering. Gujarats regering indarbejdede CEPT som et universitet i 2005. I 2007 anerkendte University Grants Commission CEPT University henhold til afsnit 2 (f) i UGC Act, 1956. Institut for videnskabelig og industriel forskning (DSIR) fra Indiens regering anerkender universitetet som en videnskabelig og industriel forskningsorganisation (SIRO).

    • Mangalore, Indien

    Siden 2012 har Numazu Kosen leveret et konsekvent 7-årigt uddannelsesprogram, der kombinerer et 5-årigt afdelingskursus med et 2-årigt avanceret kursus med særlig vægt på tidlig ingeniøruddannelse. Studerende kan optjene en Associates 'Degree i teknik ved at afslutte den 5-årige studieordning og en bachelorgrad ved at afslutte den 7-årige studieordning. Vi tilbyder uddannelse til at udvikle en kompetent ingeniør med tilstrækkelig praktisk erfaring og teoretiske analytiske evner. Vi har introduceret en ny pensum fra tredje skoleår, hvor eleverne udover sin hovedfag vælger et af følgende 3 kurser: Miljø- og energisystemteknisk kursus, Advanced Materials Science & Engineering Course eller Industrial Engineering Course for Medical & Velfærdsinstrumenter. Denne læreplan er integreret i et ingeniøruddannelsesprogram kaldet "Tværfagligt systemteknisk program." Med disse kurser tilbyder vi en uddannelse, der kan tilpasses fleksibelt efter regionale behov, teknologiens fremskridt og ændringer i den industrielle struktur. Vi har også indført i vores system aktiv læring, omfattende læsning på engelsk og træning i kommunikationsevner for at udvikle ingeniører, der ikke kun har stor viden inden for sit specialtekniske område, men også inden for en lang række studieretninger, for at kunne tage rigtige beslutninger ud fra et globalt synspunkt. Ingeniører forventes naturligvis at besidde god etik og medmenneskelighed. Elever i lavere karakterer på Numazu Kosen bor på sovesale. Gennem denne oplevelse af at bo i en gruppe, lærer eleverne forhåbentlig venlighed og hvordan de kommer sammen med andre, selvdisciplin, og hvordan regler og roller fungerer i en gruppe. Sådanne oplevelser kan hjælpe med at opbygge stor tillid og evnen til at arbejde i en gruppe i en fremtidig karriere. Numazu Kosen er den eneste højere uddannelsesinstitution i det østlige Shizuoka Prefecture, der bidrager til den regionale industri, som den gør gennem Fuji Pharma Valley Initiatives (en industri, regering og akademisk projekt) og Fuji Medical Engineer Training (F-met).

    • Bengaluru, Indien

    I næsten et årti har Think Education været førende inden for udvikling af vellykkede programmer, projekter og partnerskaber inden for uddannelsessektoren. Vores grundlæggende mål er at støtte vores kunder og samarbejdspartnere med at nå deres mål på udvalgte asiatiske markeder gennem levering af tilpassede tjenester inden for rekruttering af studerende, partnerskabsudvikling, lederuddannelse og erfaringslæringsprogrammer. Vi har ekspertise i at udvikle strategiske alliancer til vores kunder på de markeder, der betyder mest for dem. Gennem vores arbejde bringer vi enkeltpersoner, uddannelsesinstitutioner, fonde og regeringer sammen for at nå fælles mål og bidrage til skabelsen af ny viden og erfaringer, som i sidste ende understøtter forbedringen af samfundet. Nogle af vores kunder har inkluderet Rutgers University (USA), Northwestern Michigan College (USA), King's College London (UK), University of East London (UK), Felsted School (UK), Macquarie University (Australien), Institute for Strategic Leadership (Japan), Pearson Vue (Indien) blandt andre.

    • Bengaluru, Indien

    Vores løfte "Kreativ kompetence-foran kurven" Med over to årtiers opbygning af levende og modstandsdygtige praksisfællesskaber har Srishti udviklet en markant multidimensionel tilgang til kapacitetsudvikling og er forpligtet til at opbygge kreative kompetencer foran kurven. Det kreative øjeblik Erkendelsen af, at vi lever i en verden, der i stigende grad bliver forbundet, netværk og indbyrdes afhængige og derved mere komplekse for hver dag, har betydelige konsekvenser for, hvordan vi griber ind for at skabe bedre resultater for alle, i dag og varigt og bæredygtigt ind i fremtiden.

    • Bengaluru, Indien

    New Shores International College er et innovativt og dynamisk college, der leverer det bedste inden for tværfaglig uddannelse på en unik og unikt stimulerende måde. Vores tværfaglige tilgang uddanner eleverne til at tænke både bredt og dybt, så intellektet kan udforske ud over grænserne for traditionel uddannelse. Kandidater forlader New Shores som velinformerede og afrundede personligheder, der er i stand til at anvende vidtrækkende analytiske og kreative færdigheder og bevidste om den bredere verden og deres eget potentiale til at operere inden for den. New Shores uddannelsesfilosofi skelner mellem "at udvide sindets kræfter" og "lagre det med viden". Naturligvis er vores elever forpligtet til at lære og beholde en mængde data, men det afgørende er, at de også bliver undervist i at anvende kritisk analyse og kreativitet på, hvad disse data måtte være. Distinkt fra andre institutioner betragter vi i New Shores en universitetsuddannelse som en tid for opdagelse, hvor nysgerrighed skal opmuntres og spørgsmålene aldrig må stoppe med at komme. Vi vil have, at vores elever er modige og fantasifulde, og vi erkender, at det også betyder, at de fejler - og derefter lærer af fiasko - for at opnå endnu større succes. Vi kræver af vores studerende, at de interesserer sig for emner uden for den snævre pensum, der pålægges af mere traditionelle læringsinstitutioner: på New Shores tror vi, at kunstnere lærer af forskere, forskere fra ledere og ledere fra kunstnere.

    • Dehradun, Indien

    Hvert kursus, vi tilbyder, er designet med disse principper i tankerne, hvorfor hvert program fokuserer på at forbedre dine praktiske forretningsevner og forståelse af branchen. Vi vil give dig de værktøjer og oplysninger, du har brug for til professionel succes, samt støtte fra branchefokuserede akademikere, der er i toppen af deres felt. Du vil også drage fordel af vores omfattende karrierestøtte, som du kan stole på for at få vejledning og råd. Alle vores kurser anvender praktiske undervisningsmetoder, såsom casestudier, besøg på udstillinger og virksomheder, gæstetalere og diskussioner i klasseværelset. Dette betyder, at du vil få en praktisk forståelse af, hvordan de begreber, der er lært på dit program, kan anvendes i rigtige virksomheder Vores mål er din succes: når du er færdiguddannet, vil du snart kunne komme ind på arbejdsmarkedet som en højt kvalificeret professionel.

    • Ghaziabad, Indien

    Amity Education Group er Indiens førende private uddannelsesgruppe, rangeret blandt de øverste 3% universiteter globalt af QS (vi er rangeret #1 i Indien og #37 i verden for vores flagskibsprogram- Online MBA), britiske placeringer og det eneste universitet i Indien med den højeste amerikanske og britiske akkreditering. Vores programmer er også WES -godkendte i USA og Canada. Vi var de første i Indien til at få UGC -godkendelse til vores online -programmer.

    • Rajpura, Indien

    Chitkara University i Punjab er blevet grundlagt af Dr. Ashok Chitkara og Dr. Madhu Chitkara, som har været lidenskabelige lærere i mere end 40 år nu. Siden starten har Chitkara University været anderledes. Vores elever har været forskellige. Så er vores fakultet, vores akademiske styrker og vores udsyn til undervisning og læring. Inden for et årti er de fleste af vores akademiske programmer rangeret blandt de 50 bedste programmer i landet. Studerende fra hele landet bliver tiltrukket af Chitkara University grund af vores engagement i at undervise i topkvalitet, fokus på forskning, skræddersyede kurser, der gør vores uddannelse relevant for skiftende karrieredynamik og formidable branchepartnerskaber.

    • Mumbai, Indien

    Athena School of Management er Indiens mest eksklusive Business School beliggende i Corporate Hub i Hiranandani Gardens, Powai i Mumbai. Athena fokuserer på at skabe fremtidige virksomhedsledere gennem flere praktikophold, globale alliancer, In Depth Corporate Connect & Cutting Edge Pædagogik. Athena tager et nyt kig på Management Education, med fokus på en Corporate Slutbrugerdrevet pensum, designet og undervist af de bedste fra Corporate India for at skabe den næste generation af virksomhedsledere. I et dynamisk og hurtigt udviklende forretningsmiljø tilstræber vi at skabe fremtidsklare virksomhedsledere og iværksættere, der ikke bare tilpasser sig forandringer - de er forandringen! Vores motto er "Consilio Et Animis", som er latin for "By Wisdom & Courage" - de to kvaliteter, der er nødvendige for, at vores studerende når toppen af succes !!

    • Kolkata, Indien

    EDU blev grundlagt i juni 2018 og er en privat institution for videregående uddannelser med en vision om at øge kvaliteten og tilgængeligheden af videregående uddannelser væsentligt. En ny æra med innovation inden for uddannelse udfolder sig foran vores øjne. Teknologi udvider mulighederne for både studerende og lærere og giver aldrig før set niveauer af bekvemmelighed og effektivitet.