Keystone logo
Japan

Bedste universiteter til Bachelor Programmer i Japan 2024

Antal institutioner: 243
    • Bunkyo City, Japan

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Hiroshima, Japan

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Ghent, Belgien
    • Alcoi, Spanien
    • + 2 Mere

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Kyoto, Japan

    Kyoto University Of Advanced Science (KUAS) kan se tilbage på en 50-årig historie som en akkrediteret privat uddannelsesinstitution i det akademiske hjerteland i Japan. For at tage det næste skridt og udfordre på globalt plan inviterede KUAS en topchef for et Kyoto-baseret globalt succesfuldt firma som formand, med det formål at tilbyde sine akademiske ressourcer på den internationale arena. Etableringen af et innovativt engelsk-undervist ingeniørprogram er et stort eksempel på disse bestræbelser, da KUAS fortsætter med at styrke sit engagement i at være på toppen af moderne uddannelse.

    • Rio de Janeiro, Brasilien
    • Bailrigg, Det Forenede Kongerige
    • + 3 Mere

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Tokyo, Japan
    • Singapore, Singapore

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Manchester, Det Forenede Kongerige
    • Budapest, Ungarn
    • + 62 Mere

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Yamagata, Japan

    Begyndende med åbningen af Yamagata Prefectural Normal School i 1878, begyndte fem uddannelsesinstitutioner (Yamagata High School, Yamagata Normal School, Yamagata Youth Normal School, Yonezawa Technical College, Yamagata Prefectural) i 1949. Agricultural and Forestry College) blev oprettet som en ny det nationale universitet. I 2019 har vi arvet historien og traditionen med at fejre 70 -årsdagen for vores grundlæggelse, og vi sender mange fremragende menneskelige ressourcer til samfundet.

    • Tottori, Japan

    Universitets symbolmærke repræsenterer det første bogstav "T" på Tottori University , som er designet i form af en dynamisk flyvende fugl. De flydende linjer, der omfatter mærket, udtrykker den dynamik, hvormed universitetet fleksibelt tilpasser sig den nye æra som et unikt og attraktivt universitet med en tydelig identitet. De to fløje, der skærer hinanden i midten, symboliserer uendelig (∞) mulighed og sammensmeltning af viden og praksis, universitetets grundlæggende principper, og repræsenterer universitetets kontinuerlige vækst. De tre cirkler bestående af to vinger og en hale repræsenterer målene* for universitetets uddannelses- og forskningsaktiviteter, mens billedfarverne blå og grøn repræsenterer himlen og havet eller jorden og livet, som er symboler på jorden, hvilket tyder på at universitetet udvikler sig globalt, mens det plejes af rig natur. 1) Udvikling af veluddannede menneskelige ressourcer, der kan spille nøgleroller i samfundet 2) Fremme af banebrydende forskning til løsning af globale, menneskelige og sociale spørgsmål 3) Bidrag til lokalsamfundets industrier og kultur

    • Taito City, Japan

    Tokyo Geidai er et internationalt unikt kunstuniversitet, der tilbyder programmer ikke kun inden for kunst og musik, men også i film og nye medier og kunststyring som en del af globale kunststudier. Som "en kilde til kreativitet, der kan ændre verden", vil universitetet sammen med fakultetets personale og administratorer fortsætte bestræbelserne på at pleje den næste generation af fremragende kunstnere, fremme magten i japansk kunst og kultur og bidrage til global kunstudvikling gennem tæt samarbejde med relevante organisationer, herunder det japanske ministerium for uddannelse, kultur, sport, videnskab og teknologi og agenturet for kulturelle anliggender, hvorved universitetet kan maksimere sine muligheder og værdier.

    • Nisshin, Japan

    I nutidens globaliserende sameksistenssamfund mellem flere sprog og kulturer tillægges betydning ikke kun engelsk som det globale sprog, men også andre sprog. Ligesom sprog betragtes en holdning til at acceptere flere kulturer også som væsentlig. I lyset af denne sociale baggrund har School of Foreign Studies en akademisk tilgang til at udforske verdenssprog og kulturer. Studerende engagerer sig i akademisk læring vedrørende sprog, litteratur, kulturer, samfund og andre funktioner i det sproglige område, de beskæftiger sig med, og dykker dybt ind i tankegangen og adfærden hos mennesker med forskellige kulturelle baggrunde. Ud over deres hovedsprog lærer de også flere sprog for at få et mangefacetteret perspektiv og blive globale menneskelige ressourcer med fremragende sprogkundskaber og interpersonelle færdigheder.

    • Kobe, Japan

    Le Cordon Bleu har hjulpet lidenskabelige studerende med at følge deres kulinariske drømme i løbet af de sidste 125 år. Studerende kommer til Le Cordon Bleu fra alle samfundslag. De er begyndere entusiastiske over kulinariske kunst, men fuldstændig uerfarne; de er langt på vej i den ene karrierevej og klar til den næste; de er etablerede fagfolk, der søger at forbedre sig selv. Uanset deres ultimative mål - at drive en restaurant eller et cateringfirma, hotel- eller detailledelse, journalistik, rådgivning, madstyling - kommer eleverne i Le Cordon Bleu til den kulinariske uddannelse, der giver dem mulighed for at lykkes.

    • Shibuya City, Japan

    United Nations University (UNU) er en global tænketank og postgraduate undervisningsorganisation med hovedsæde i Japan. FN -universitetets mission er at bidrage gennem forskning og uddannelse i samarbejde til bestræbelser på at løse de presserende globale problemer med menneskelig overlevelse, udvikling og velfærd, der er bekymret for FN, dets folk og medlemsstater. Ved udførelsen af denne mission arbejder FN -universitetet med førende universiteter og forskningsinstitutter i FN's medlemsstater, der fungerer som en bro mellem det internationale akademiske samfund og FN -systemet.

    • Chiyoda, Japan

    Den verdensomspændende spredning af den nye coronavirus -infektion tvinger ændringer i den måde, universitetsuddannelse skal være. Især begrænsningen af reelle oversøiske udvekslinger var en smerte for Sophia University , som fremmer globaliseringen, men vi ydede støtte ikke kun til internationale studerende i Japan, men også i udlandet, centreret om vores oversøiske baser. Især ASEAN Hub Center i Bangkok, der etablerede en forretningsvirksomhed med det formål at genoplive uddannelsesfunktioner fra sidste år, arbejder på at fortsætte sin forretning ved at indføre komplette online klasser. Den største ændring forårsaget af Corona -katastrofen er den hurtige fremgang i onlineadgang på universiteter rundt om i verden. Som følge heraf kan vi forvente hidtil usete forskningsudvekslinger, såsom fjernindbydende professorer, der foretager banebrydende forskning på oversøiske universiteter. Vores universitet arbejder også på at etablere en sådan mulighed som et system.

    • Toshima City, Japan

    Rikkyo University beliggende i Tokyo og grundlagt i 1874 begyndte med St. Paul's School. Det blev oprettet af Episcopal Churchs missionær biskop Channing Moore Williams som en privat skole, der underviste i kristne bibelstudier og engelsk. På det tidspunkt skyndte Japan at indhente vestens avancerede nationer, og uddannelsesområdet havde også en stærk utilitaristisk tendens. Viden og teknologi blev ofte set som redskaber til materiel velstand og selvudvikling. Rikkyo gik imod tidens trend og modellerede efter de traditionelle liberale kunsthøjskoler i Vesten, som med succes er blevet ved med at udvikle sig til i dag.