Suleyman Demirel University - Kazakhstan

Introduktion

Læs den officielle beskrivelse

MISSION

Suleyman Demirel University eksisterer for at give en uddannelse for studerende fra hele verden, at de er rustet med den viden og færdigheder, de har brug for at forfølge deres ambitioner. Vi søger at forsøge at skabe et læringsmiljø, der fremmer en fri tænkning, udveksling af ideer, innovation og kritisk refleksion blandt de studerende. Vi leverer lidenskabeligt en verdensklasse uddannelse og levende oplevelse, der er studerende fokuseret. Vi leverer betingelser for at antænde deres intellektuelle vækst, at installere i dem en følelse af medborgerskab og positiv indflydelse på større uddannelsessektoren. Vi fejrer mangfoldighed i kulturer. Vi fremmer nære forhold mellem elever og lærere. Vi opfordrer praksis personlig refleksion og intensiv udforskning af markedet gennem forskning og erfaring at tro, at karriere tilfredshed er født af en autentisk forståelse af selvet og behov i verden.

vision

Vores vision - er at være et førende internationalt universitet, der giver bedst viden gennem fremragende og intellektuel kreativitet. I 2020 opbygge et stærkt universitet kultur, blive en kilde til innovative former for læring, bidrager til at skabe balance mellem omkostninger og kvaliteten af ​​uddannelse ved at øge mangfoldigheden af ​​fakulteter og personale. At blive anerkendt som effektive og respekterede universitet fremmer interesser og drømme om studerende ved at tilbyde komfortable forhold for at nå deres mål og fremme trivsel samfund. For at tiltrække studerende over hele verden ved at foreslå gunstige vilkår, som tillader dem at være sikre på, hvad der foregår. Oprettes som universitet med stærk kultur, uddannelse af høj kvalitet og som stærkeste konkurrent.

Suleyman Demirel Universitet blev åbnet i 1996 af Kasakhstans præsident, Nursultan Nazarbayev, og den tidligere formand for Tyrkiet, Suleyman Demirel. Suleyman Demirel Universitet er en privat understøttet, co-uddannelsesinstitution med en verdensomspændende mission. Dens store engagementer er kvalitetsprogrammer af bachelorstuderende undervisning, efteruddannelse, forskning og offentlig service leveres på den mest rimelige omkostninger til studerende. Universitetets programmer er særligt lydhøre over for den enkeltes behov, offentlige grupper og agenturer i samfundet; alle er hurtigt at tilpasse sig til det hurtigt skiftende sociale, politiske og økonomiske miljø i landet.

Universitetet har til formål at udvikle og fortsætte sine programmer på en måde at sikre, at støtteberettigede studerende, der ønsker at udvikle og udvide deres skolastiske færdigheder for personlige, eller professionel vækst har mulighed for at gøre det uanset socioøkonomisk status. Respekt for den intellektuelle potentiale og værdighed af studerende som individuelle mennesker uden hensyn til race, etnisk eller kulturel baggrund, er altafgørende. I løbet af 2008-2009 skoleåret SDU begyndte instruktion den nye "Smart Campus". Campus er i stand til at holde mere end 7000 elever. Der er 8 fakulteter, 16 auditorier, 120 auditorier, 1 konferencesal, 1 stadion, 1 gym, 8 computerrum, 2 internetcaféer, 3 forskningscentre, et medicinsk center, 2 sovesale og 2 omfattende biblioteker, herunder en meget avanceret elektronisk katalogisering systemet og søgemaskine, der er tilgængelig for alle studerende, fakulteter og personale. Derudover campus også huser 3 kantiner og kaffebarer til at give en afslappende og social atmosfære. I øjeblikket er halvdelen af ​​projektet afsluttet, og vi startede det nye skoleår i vores smarte campus.

Se Bachelor » Se Master »

Studier

Denne skole tilbyder også:

Bachelor

Bachelor i informationssystemer

på universitet Fuldtid September 2019 Kasakhstan Almaty

Information System speciale tjenester håndterer specialiserede eller proprietære processer relateret til IT-applikationer. [+]

Information System speciale tjenester håndterer specialiserede eller proprietære processer relateret til IT-applikationer. De tilbyder tjenester såsom systemet planlægning, web-teknologi, projektledelse, kunstig intelligens, database design, netværksadministration, netværk ingeniørvirksomhed og systemintegration. Anden Information System tjenester varierer i størrelse og er placeret rundt omkring i verden. De tjener en lang række industrier, samt statslige organisationer, hospitaler, skoler og gymnasier. Også speciale giver viden i realm af informationssikkerhed som færdigheder er nødvendige:

god matematisk baggrund logik og analytiske færdigheder fysik grundlæggende kendskab til computer ... [-]

Bachelor i marketing

på universitet Fuldtid September 2019 Kasakhstan Almaty

Vores fakultet behandler en lang række emner, i alle disse områder. Vores arbejde forsøger at få en bedre forståelse af, hvordan forbrugerne anvender information og træffe valg, og hvordan disse valg påvirker virksomhedens strategi for udviklingen af ​​nye produkter, customer relationship management, branding og andre markedsføringstiltag. Vi undersøger spørgsmål vedrørende branding, business marketing, global marketing, distributionskanaler, prisfastsættelse, direkte og interaktiv markedsføring, salgsledelse og afkast af markedsføring investeringer. [+]

Marketing er afgørende for en organisk vækst på en virksomhed og dens centrale rolle er at skabe, kommunikere, indfange og fastholde værdi for en organisation. Marketing hjælper en virksomhed med at skabe værdi ved en bedre forståelse af kundernes behov og give dem med innovative produkter og tjenester. Denne værdi formidles gennem en række forskellige kanaler samt gennem virksomhedens brandingstrategi. Effektiv styring af kunder og prisfastsættelse tillader firmaet at fange en del af den værdi, det har skabt. Endelig ved at bygge en effektiv kundeorienteret organisation et firma forsøger at opretholde værdi over tid. Vores fakultet behandler en lang række emner, i alle disse områder. Vores arbejde forsøger at få en bedre forståelse af, hvordan forbrugerne anvender information og træffe valg, og hvordan disse valg påvirker virksomhedens strategi for udviklingen af ​​nye produkter, customer relationship management, branding og andre markedsføringstiltag. Vi undersøger spørgsmål vedrørende branding, business marketing, global marketing, distributionskanaler, prisfastsættelse, direkte og interaktiv markedsføring, salgsledelse og afkast af markedsføring investeringer. Nogle af vores fakultet har specialiseret sig i bestemte brancher som detailhandel, agroindustrien, socialt iværksætteri, medier, kunst og underholdning. Der er flere nye udviklinger i markedsføringen, der tilbyder muligheder for os at gøre vigtige bidrag i fremtiden. Den nuværende økonomiske krise er ved at ændre forbrugernes aktuelle og fremtidige købs- og forbrugsmønstre. Søgemaskiner har ændret den måde forbrugerne få oplysninger og træffe beslutninger, og de er også dramatisk ændrer reklamebranchen. Sociale netværk og brugergenereret indhold har åbnet en ny måde for forbrugerne at samarbejde med hinanden og med brands... [-]


Videoer

The School

ICBCB 2014 promotion