Mundiapolis University Executive
Introduktion
Mundiapolis Universitet   Effektiviteten af vores programmer i høj grad afhænger af kvaliteten og effektiviteten af de pædagogiske metoder brugt til at undervise den lærende. Ideen er at udvikle en undervisnings-strategi "vinde".   Det er derfor, at overgangen til en tilgang med fokus på læring og støtte. For lærere betyder det en betydelig ændring i stil fra "Magister" i faglige refleksion, til eftertanke processer snarere end en akkumulering af viden.   Erfaringen viser, at den enkle overførsel af viden ikke fører ret langt, og at meget af det, der undervises i, er desværre hurtigt glemt og aldrig iværksat for at løse problemer i det virkelige liv, i midten professionel. Evalueringen af et problem bliver delvis. Det skyldes helt sikkert, at forretningsaktiviteter kan læres ved en simpel overførsel af viden og hukommelse. Den viden, færdigheder, holdninger, organisatoriske og relationelle tilstande skal undervises i sammenhæng.   Således har vi lys på behovet for at vælge undervisningsressourcer til at frigøre det initiativ og kreativitet af elever, for at fremme udviklingen af deres selvstændighed og ansvarsfølelse ved kontakt med læringssituationer nærmer sig virkelighed.