DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

Introduktion

Læs den officielle beskrivelse

DigiPen Institute of Technology er det første universitet i ordet at specialisere sig i video game education med 3 campus i Redmond-USA (Vores hovedcampus), Singapore og Bilbao-Europe (åbnet i 2010). DigiPen har i 30 år forberedt unge mennesker til videospilbranchen og andre sektorer (luftfart, bilindustrien, biograf ...) i en meget praktisk uddannelsesmodel, hvor eleverne producerer videospil og animationer fra bunden. Princeton Review vurderer konstant DigiPen som en af ​​de bedste skoler i videospilundervisning, og Forbes Magazine har anerkendt DidiPen som en referenceskole i Nordamerika, og Digipen er også blevet stemt til det 2. bedste videospil universitet i USA af Animation Career Anmeldelse . DigiPen studerende uddanner sig med forberedelsen og oplevelsen, som den nuværende industri kræver!

I Computer Science-graden lærer vi at starte med fundamentet af Real-Time Interactive Simulation ved hjælp af videospil som et middel til at gøre det. Vores elever producerer videospil, der gør hver enkelt komponent, der kommer sammen for at gøre spillene fra bunden. De lærer at lave spilmotor, kunstig intelligens, grafikmotor, fysik og alle uden at bruge software, som de ikke har skabt sig fra bunden af. I løbet af de 4 år af bacheloruddannelsen udarbejder eleverne 5 komplette videospil (3 spil i 2D og 2 spil i 3D), der arbejder i hold bestående af programmerere og animationskunstnere og i de nøjagtige forhold, at de ville arbejde under professionel video spil virksomheder. Kvaliteten af ​​de spil, der produceres af DigiPen-studerende, er sådan, at de sædvanligvis konkurrerer i internationale videospilkonkurrencer. DigiPen har vundet (56 præmier), mere end nogen anden videospilskole, på sektorens vigtigste uafhængige spil festival i San Francisco.

I vores Bachelor of Art and Animation (BFA) begynder vores studerende ved at lære de grundlæggende grundlag for tegning, ved hjælp af perspektiv og proportioner korrekt, lære om farve, sammensætning og tekstur. De udvikler deres egne karakterer og træder i praksis alt, hvad de studerer i deres anatomiklasser. De laver animerede film i 2D, i hold og individuelt, i sort og hvid og i farver. De lærer derefter at lave 3D modeller af deres karakterer og miljøer. I filmklasserne lærer de at bevæge kameraet og oprette og belyse deres scener. Endelig lærer eleverne at redigere deres film, så de kommer til live! (Jeg har medtaget nogle af vores prisbelønnede DigiPen Bilbao-studiefilm) Vores BFA-studerende arbejder også i samarbejde med programmører, der producerer alle billederne til videospil og lærer, hvad det er at arbejde i et videospilproduktionsselskab.

Vores kandidater og faglige muligheder.

Med hensyn til de faglige muligheder, som vores grader tilbyder studerende, arbejder studerende fra vores 2010 og 2011-kohorter internationalt (Ubisoft Tyskland og Canada), nationalt (Mercury Steam Game Studios i Madrid) inden for optometri (Davalor Salud Pamplona), On- line programmer (Innomatic) og har oprettet deres eget firma (Kaia estudios). " DigiPen har bragt i verden to kampagner af studerende, der normalt tager mindre end to måneder at tage plads i sektoren. " El Correo avis 22/11/2015

"En af vores studerende startede på et projekt for nyuddannede studerende på et stort AAA-selskab og inden for et år var blevet overført til selskabets største flagskibsstudie. Vores alumner arbejder på mange forskellige områder fra spil til luftfart, til bilindustrien, film og medicin. I alle tilfælde er de fuldt ansatte og arbejder ikke som praktikanter. " - Steven Longden, adm. Direktør, DigiPen Institute of Technology

Med en arv, der står 30 år stærk - næsten lige så etableret som branchen selv - DigiPen Institute of Technology er en kendt trailblazer af spil og software udvikling uddannelse.

Som verdens allerførste institution til at specialisere sig i denne form for uddannelse, har DigiPen stået i fokus for fremskridt inden for digital medieforskning og computerteknologi. "På grundlag af et fundament af akademikere anvendt læring, industri viden og tværfaglige team-baserede samarbejder," den institutionelle mission stater ", vi inspirerer vores studerende til at forfølge livslang læring samt videnskabelig og kreativ efterforskning, og give dem mulighed for at blive ledere og ophavsmænd på globalt niveau. "

Her er tre grunde til at studere i Bilbao på DigiPens første europæiske campus:

1. Uovertruffen akademikere på et særligt specialiseret område

Som en skole, der forstår vigtigheden af ​​en industriel informeret og fokuseret uddannelse, er DigiPen's grader formet rundt om spilverdenens krav. Dette intricatelyvævede erhverv kræver højtuddannet personale med ekspertviden og færdigheder. Derfor tilbyder DigiPen Bilbao omfattende programmer inden for computervidenskab til softwareudvikling og digital kunst og animation til film og spil; tjener som en platform, hvorfra eleverne producerer hvert enkelt aspekt af deres digitale skabelse.

At lære her er autentisk og organisk, hvor eleverne perfekterer deres kunst fra bunden. Computervidenskabelige studerende bygger for eksempel spilmotoren (den software, der bruges til at udvikle spillet) fra bunden og inddriver dem med evner, der rækker langt ud over spilområdet og i simulering, kunstig intelligens og enhver anden applikation. Og kunstnerne er i samme båd og tager en række tegningsklasser i traditionel 2D-animation, anatomi og film.

Alt, hvad der læres i DigiPens klasseværelse, er anvendt til et praktisk projekt, hvor eleverne i alt fem banebrydende spil hele tiden på skolen, mens kunststuderende også konstruerer fuld længde 2D og 3D-design til spil og film. Alle erfaringer fra DigiPens faste analoge jordforbindelse strækker sig derefter til den digitale arena i form af 3D-modellering, teksturering og animation.

Dette er en institution, hvor kreativt samarbejde opmuntres. Som sådan arbejder DigiPen-studerende på deres projekter i hold fra deres allerførste dag. Det er en direkte efterligning af, hvad arbejdsliv vil være som om en virkelige verden spil eller film produktion, der tjener som uvurderlig erhvervserfaring, der betaler sig senere.

Studerende høster også fordelene ved DigiPens respekterede faglige fakultet. Disse mennesker er aktivt engageret i industrien, hvor mange modtager prestigefyldte priser på deres respektive områder. Forstå de tendenser og udsving, der kommer med et marked, så hurtigt, lærer inddriver viden, der opfylder den globale efterspørgsel efter industrien.

2. DigiPen kan prale af et uovertruffen ry

Instituttet har smedet tre årtier af erfaring i branchen, ud over at være den første til at tilbyde en bachelorgrad i spiludvikling - og det er virkelig noget der betyder noget. DigiPen-studerende har vundet 60 priser i den årlige Independent Games Festival (IGF) - mere end nogen anden skole i verden - for ikke at nævne det faktum, at det repræsenterer den eneste skole for at få eleverne til at konkurrere i den professionelle kategori.

DigiPens indflydelse og indflydelse har tiltrukket øjnene af førende industrielle tal. Drevet af sit uovertruffen ry har DigiPen smedet betydningsfulde bånd med spil og offentlige organer samt lokalsamfundet for at sikre, at læseplanen forbliver relevant og opdateret. Dette har uden tvivl bidraget til instituttets fremragende graduate placement satser. Fra topteknologiske virksomheder inden for sektorer som bilindustrien, luftfart, optometri og fragt til tredobbelte titler som Call of Duty, Legends League, Halo, Assassin's Creed, FIFA, Forza Motorsport og meget mere. DigiPen-studerende har gjort alt.

En uovertruffen placering

Med en helt ny campusudvikling, der finder sted i centrum af Bilbao, er DigiPen-studerende kernen i en blomstrende digital scene. Byen har for nylig gennemgået en stor byfornyelse, der går væk fra sine industrielle rødder for at fokusere på turisme og tjenester. Bilbao's helt nye kvarter defineres af begreberne bæredygtighed og vil være godt forbundet og fremme "grøn" industri, samt at være overkommelig og fyldt til overfladen med et væld af kulturelle og sociale faciliteter, som alle kan nyde. Men frem for alt er det at blive et knudepunkt for kreativitet og innovation.

Bilbao evolution har været så stor og inspireret, at den selv er blevet valgt som den bedste europæiske by for 2018 af Urbanism Academy, og slog byer som Wien i Østrig og Ljubljana i Slovenien. "Bilbao er et godt eksempel på engrosforvandling af en tidligere industristad - ikke kun fysisk, men socialt, økonomisk og kulturelt", siger David Rudley, formand for akademiet. "Den foryngelse, den har opnået i løbet af de sidste 30 år, er intet mindre end bemærkelsesværdig. Alt dette er opnået gennem dristigt og effektivt lederskab, hvoraf nogle som har set denne by køre gældsløse siden 2010. "

Når du indtaster Bilbao som medlem af DigiPen-samfundet, bliver du også pioner i softwareudviklings- og spilverdenen.

Placeringer

Bilbao

Address
Ribera de Zorrozaurre 2, Bilbao 48014, Bizkaia, Spain
48014 Bilbao, Baskerlandet, Spanien