Keystone logo
© Allegheny Photography
Allegheny College

Allegheny College

Allegheny College

Introduktion

Hos Allegheny College inviterer vi vores elever til ikke at begrænse sig selv – men i stedet udforske alle deres interesser.

Hver Allegheny-studerende tager kurser i hver videndeling - humaniora, naturvidenskab og samfundsvidenskab - og erklærer både et hovedfag og et bifag (uden for opdelingen af deres hovedfag) ved udgangen af deres andet år.

Studerende kombinerer deres interesser og udvider deres koncentrationer ud over en division, og udvikler den slags overordnede tænkning, der er meget efterspurgt på nutidens globale markedsplads.

Vores mission

Alleghenys bacheloruddannelse forbereder unge voksne til succesfulde, meningsfulde liv ved at fremme elevernes intellektuelle, moralske og sociale udvikling og opmuntre til personligt og borgerligt ansvar. Alleghenys fakultet og personale kombinerer høje akademiske standarder og en forpligtelse til udveksling af viden med en støttende tilgang til læring. Kandidater er udstyret til at tænke kritisk og kreativt, skrive klart, tale overbevisende og møde udfordringer i en mangfoldig, indbyrdes forbundne verden.

Erklæring om Fællesskabet

Allegheny-studerende og -medarbejdere er forpligtet til at skabe et inkluderende, respektfuldt og sikkert læringsfællesskab, der aktivt vil konfrontere og udfordre racisme, sexisme, heteroseksisme, religiøs bigotry og andre former for chikane og diskrimination. Vi tilskynder til individuel vækst ved at fremme en fri udveksling af ideer i et miljø, der værdsætter mangfoldighed, tillid og lighed. For at retten for alle til at deltage i en fælles læringsoplevelse opretholdes, bekræfter Allegheny sin forpligtelse til principperne om ytrings- og undersøgelsesfrihed, samtidig med at den fremmer ansvar og ansvarlighed i udøvelsen af disse friheder. Denne erklæring erstatter ikke eksisterende personalepolitikker og adfærdskodekser.

Statistik

I klasseværelset

  • 11: gennemsnitlig klassestørrelse
  • 75 %: førsteårselever, der dimitterede i de bedste 25 % af deres gymnasieklasse
  • 100 %: seniorer gennemfører og forsvarer seniorkomp
  • 0: færdiguddannede lærerassistenter
  • 11:1 forhold mellem studerende og fakulteter

Top 25 liberale kunsthøjskoler i landet

Ifølge Washington Monthly Rankings, baseret på styrken af vores bidrag til almenvellet.

Studerende Befolkning

  • 1.800 elever
  • 47 stater repræsenteret
  • 70 lande repræsenteret

Typisk førsteårsklasseprofil

  • 480-520 elever
  • 3,53 gennemsnitlig GPA
  • 65 % dimitterede i de 25 % af deres klasse; 40% i top 10%
  • 12 prædikanter
  • 57 % deltog i borgerinddragelse i gymnasiet
  • 54 % uden for Pennsylvania
  • 370 gymnasier repræsenteret
  • 100% bor på campus

Efter eksamen:

  • 60 % begynder deres karriere
  • 46 % ansat ved dimitten
  • 93% ansat inden for 6 måneder

Topindustrier: STEM, Business, Healthcare, Education

  • 30% Fortsæt til efteruddannelse eller professionel skole
  • 80-100 % acceptrate - det dobbelte af det nationale gennemsnit - inklusive medicinske og juraskoler

    Campus funktioner

    • 40 større bygninger på campus
    • Det centrale campusområde er 79 acres
    • Det rekreative område omkring campus er 203 acres
    • Bousson Forest naturreservat er 283 acres

    Campus højdepunkter

    • Det nationalt anerkendte videnskabskompleks
    • Multimillion-dollar center for kommunikationskunst og teater
    • David V. Wise Sport & Fitness Center
    • Bowman, Penelec og Megahan kunstgallerier
    • Pelletier Library og Learning Commons
    • Huse med særlig interesse (tidligere huse inkluderer et internationalt tema og et jazz-tema)
    • Dansestudier og forestillingsrum
    • Multimediesprogindlæringslaboratorium
    • Smarte klasseværelser og topmoderne videokonferencefaciliteter
    • Observatorium og planetarium
    • WARC radio og ACTV tv-stationer
    • Seismografisk netværksstation
    • GIS læringslaboratorium
    • bane og græsbane i olympisk stil
    • North Village I og II tilbyder studielejligheder i rækkehus-stil og boliger i suite-stil
    • Tippie Alumni Center i den historiske Cochran Hall
    • Det nye miljøvidenskabelige center

      Indlæggelser

      Adgangskriterier

      Optagelsesudvalget gennemgår grundigt hver udfyldt ansøgningsfil. Optagelsesprocessen er holistisk. Ingen enkelt karakter, faktor eller score vil automatisk få eller nægte en elev adgang til Allegheny.

      • Rigor af gymnasieklasser: Klasser deltog og de opnåede karakterer (fire års engelsk, tre år hver af naturvidenskab, matematik og samfundsfag typisk påkrævet) overvejes stærkt af optagelsesudvalget. De personer, der vælger flere end minimumsantallet af fag, anses for at have stærkere adgangsoplysninger. Udmærkelser eller AP-klasser anbefales, såvel som fremmedsprog, hvis skolen tilbyder sådanne niveauer.
        Kredit og/eller placering tildelt for AP-score på 4 eller 5, eller tilsvarende score på CLEP, IB eller British A-Level eksamener. Allegheny accepterer også de fleste "College in High School"-kreditter.
      • Gymnasiekarakterer/GPA: Karaktertendenser og stringens ved valg af kursus, i forbindelse med kurser, der tilbydes på din gymnasieskole, tages i betragtning, når man gennemgår karakterer.
      • Skole/samfundsaktiviteter: Allegheny er stolt af at have en meget aktiv elevgruppe. Det er vigtigt for os, at kandidater til optagelse er fagligt dygtige og også involveret i deres skole og/eller lokalsamfund. Familieforpligtelser såsom omsorg for søskende eller andre pårørende betragtes som måder at vise lederskab og involvering på.
      • Anbefaling: fra en lærer i et akademisk fag eller skolevejleder og Skolerapport (fra din skolevejleder). Du kan også indsende et brev fra en præst, træner, arbejdsgiver, men disse er ikke påkrævet.
      • Personligt essay: Vis dit forfatterskab frem og fortæl os mere om dig selv.
      • Supplerende materialer: Vi bliver ofte spurgt om portfolioer fra påtænkte kunstfag og auditions fra potentielle musik- og teaterfag. Disse er ikke påkrævet under ansøgningsprocessen, men hvis du gerne vil indsende stykker af dit arbejde (slides, et lydbånd, et videobånd), sender vi dem gerne til vores fakultetsmedlemmer for at evaluere som en del af din ansøgning. Materialer kan returneres efter anmodning.
      • SAT- eller ACT-resultater: Allegheny omfavner konceptet om, at standardiserede testresultater ikke udelukkende afspejler en studerendes fulde række af evner eller potentiale til at få succes på college.
      • Adgangsinterview (på campus eller online): Potentielle studerende og deres familier opfordres kraftigt til at besøge Allegheny campus for at vurdere kollegiets uddannelsesprogrammer, campusatmosfære og fysiske faciliteter. Selvom et møde med et medlem af Admissions-medarbejderne ikke er et krav, kan denne samtale give både den studerende og højskolen en dybere indsigt i hinandens karakter og personlighed. Møder med medlemmer af fakultetet eller med andre medlemmer af Allegheny-samfundet kan også planlægges efter anmodning.

      Placeringer

      • Meadville

        520 North Main Street, 16335, Meadville

      Spørgsmål