Maryville College

Introduktion

Læs den officielle beskrivelse

Velkommen til Maryville College

Maryville College er ideelt beliggende i Maryville, Tenn., Mellem Great Smoky Mountains National Park og Knoxville, statens tredje største by. Maryville College er kendt for at tilbyde sine studerende en stringent og yderst personlig oplevelse. Det er en nationalt rangeret institution for videregående uddannelse, der med succes indgår i den liberale kunst og professionelle forberedelse i partnerskab med andre. Maryville er grundlagt i 1819 og er det 12. ældste college i syd og opretholder en tilknytning til Presbyterian Church (USA). Samlet tilmelding til efteråret 2016 er 1.198.

Mission statement

Maryville College forbereder eleverne til liv for borgerskab og lederskab, da vi udfordrer hver enkelt til at søge efter sandheden, vokse i visdom, arbejde for retfærdighed og dedikere et liv af kreativitet og service til verdens folkeslag.

Identitetserklæring

Maryville College er en bachelor, liberal arts, boligområde samfund af tro og lærer rodfæstet i den presbyterianske / reformerede tradition, der tjener elever i alle aldre og baggrunde.

Erklæring om formål

Maryville College er en liberal arts, kirke-relateret college. Det stræber efter at være et instrument for befrielse og vækst for voksne i alle aldre. Gennem sin læseplan bekræfter kollegiet de fortsatte værdier af en bred vifte af studier inden for humaniora, videnskab og kunst. For at undgå smal specialisering sigter kollegiet på at forbedre karrieremulighederne og udvikle en ægte følelse af ro.

For at forberede eleverne på en verden af ​​usikkerhed og fremskyndende forandring søger Collegeet at stimulere målrettet undersøgelse, tilskynde til analytisk tænkning og effektivt udtryk for at fremme diskriminerende æstetisk smag og sund dømmekraft, at give mulighed for at udvikle personlige værdier og at opdrage dybden bekymring for personer, der fører til konstruktiv handling. Maryville College er grundlagt af lederne af den presbyterianske / reformerede tradition, og er relateret til den presbyteriske kirke USA i en frivillig pagt. I en atmosfære af frihed og følsomhed vidner Maryville College om Guds åbenbaring i Jesus Kristus, som udfordrer alle mennesker til at søge efter sandheden, arbejde for retfærdighed, udvikle visdom og blive kærlige personer. Fortsat i denne vitale tro mener kollegiet, at det skal lytte opmærksomt og ydmygt til alle menneskelige stemmer, så det kan høre Guds kald, uanset hvordan Gud kan tale.

Maryville College er i det væsentlige et samfund for læring. Dette samfund omfatter personer med en række interesser, baggrunde, overbevisninger og nationaliteter. Fakultetet, som en gruppe forskere engageret i bevarelse og fremme af viden, understreger effektiv undervisning og tilskynder til støttende relationer med studerende. Eleverne udfordres til at vokse i akademisk kompetence, personlig og social modenhed og åndelig skelnen og engagement. I en sådan atmosfære af åbenhed og omsorg er der dannet varige venskaber. Gennem omsorg for andre på campus og udenfor, der deler ægte bekymring for verden, og arbejder for at opfylde kollegiets formål, ledere, administration, personale, fakultet og studerende stræber efter at opbygge og styrke det menneskelige samfund.

Erklæring om formål vedtaget i april 1980

Vision for mangfoldighed

Maryville College erklæringen fastlægger et engagement i mangfoldighed:

" Maryville College er i det væsentlige et samfund for læring. Dette fællesskab omfatter personer med en række interesser, baggrunde, overbevisninger og nationaliteter. "

Kollegiet har en fremtrædende historie med at bekræfte mangfoldighed som afgørende for videregående uddannelse. Den første kvinde til eksamen fra college i Tennessee modtog en Maryville College grad. Kollegiet var blandt de første til at uddanne afroamerikanere og ledede i slutningen af ​​det nittende århundrede indsats for at opretholde racemæssig integration i videregående uddannelser i staten. Kollegiet har andre langvarige forpligtelser over for mangfoldighed, der omfatter international uddannelse, tager fat på de døvendes samfunds bekymringer og uddanner studerende fra det sydlige Appalachia. Men Maryville College anerkender også begyndelsen af ​​det enogtyvende århundrede som et vindue med mulighed for at løse nye og fortsatte udfordringer af mangfoldighed i lokale, nationale og globale rammer. Disse udfordringer omfatter racer og tværkulturelle relationer, spørgsmål om køn og menneskelig seksualitet, dialog og konflikt inden for og på tværs af religiøse trosretninger og mangfoldighed i kollegiumsfakultetet, personale og studerende.

Tilstedeværelsen af ​​et forskelligartet uddannelsessamfund giver mulighed for at opfylde en forpligtelse til demokratisk statsborgerskab. Eksponering for andre menneskers ideer, kulturer og værdier gør det muligt for alle medlemmer af læringssamfundet at vokse intellektuelt, åndeligt og følelsesmæssigt. Mangfoldighed forbedrer læring, fordi den anerkender den indbyggede værdi af alle enkeltpersoner. Det motiverer eleverne til at opdage de opnåede og traditionelle nær- og fjernkulturer, for fuldt ud at værdsætte deres egen arv og for at udvikle større selvbevidsthed. Lige så vigtigt er mangfoldighed lettere at undersøge historier, antagelser og adfærd, der tjener til at marginalisere nogle medlemmer af vores lokale og globale samfund. Dermed opmuntrer mangfoldigheden eleverne til at udvikle den intellektuelle agility og følsomheden for at genoverveje langvarige antagelser om andre efter nøje at lytte til eller observere udtrykket af forskellige virkeligheder. Selv om en sådan undersøgelse kan afsløre modsætninger og påberåbe stærke følelser, kan dialogen fremmes af mangfoldighed udvide kritisk tænkning, medfølelse og ydmyghed.

Maryville College motiveres af de pædagogiske fordele ved mangfoldighed, og søger at skabe et sikkert og civilt miljø, der fremmer bevidsthed om, nysgerrighed og respekt for dem, hvis indsigt og erfaringer kommer fra forskellige traditioner. Collegeet bestræber sig på at fremme tværkulturelt samarbejde og invitere nye stemmer til at udvide læringssamfundet. At anerkende, at kritisk engagement med mangfoldighed kræver, at personlig erfaring, fakultet, personale og studerende opfordres til at udforske mangfoldighed i læseplaner og co-curricular indstillinger, som de lærer om og fejrer det rige udvalg af menneskelige gaver. EU-medlemmer er tilknyttet forskellige grupper for at nyde støtte, øge viden, få nye perspektiver og åbne vinduer med mulighed gennem sociale handlinger. Med design lover medlemskab i Maryville College samfundet samspil med forskellige mennesker, perspektiver og ideer.

Erklæring om forbud mod forskelsbehandling

Maryville College diskriminerer ikke på grundlag af race, farve, køn, etnisk eller national oprindelse, religion, seksuel orientering, alder, handicap eller politisk overbevisning med henblik på uddannelsesmuligheder og fordele.

Placeringer

Maryville

Address
502 E. Lamar Alexander Pkwy
37804 Maryville, Tennessee, USA